Kauba tagastamine

  • Internetikaupluse eeskiri

1. OSTJA KONTO

1. Kui soovite teha oma ostu internetikaupluses www.gopeshop.ee, võib Ostja seda teha kas külalise õigustega (registreerumata) või luues endale tarbijakonto, kuid soovides osta professionaalseks kasutamiseks mõeldud tooteid, on registreerumine kohustuslik. Registreerunud Ostjale, kes soovib osta professionaalseks kasutamiseks mõeldud tooteid, saadetakse kinnitus eraldi e-kirjaga.

1.2. Kui kliendikonto on loodud, siis on ostmine lihtsam, ei ole vaja korduvalt sisestada tellimuse kontaktteavet, saab jälgida tellimuse täitmist ja seisundit, võtta kiiremini ja lihtsamalt ühendust klienditeenindusega. Oma KONTO loomiseks tuleb Ostjal lehe ülemises parempoolses nurgas ära täita registreerimisvorm. Kliendikonto kustutamiseks võtke meiega ühendust aadressil eshop@gopestetika.lt ja konto kustutatakse.

1.3. Registreerimisel märgib Ostja vormi oma e-posti aadressi, mida hiljem kasutatakse kontole sisse logimiseks, arve koostamiseks ja Ostjaga tellimuse küsimustes ühenduse võtmiseks. Kui Ostja esitab eksitava või teise isiku e-posti aadressi, võidakse registreeritud konto kustutada ilma ette hoiatamata.

1.4. Registreerimisel märgib Ostja parooli, mida ta hakkab kasutama kontole sisse logimiseks, gopeshop.ee aga ei võta enesele mingit vastutust kahju eest, mis on tekkinud seetõttu, et Ostja ei ole taganud oma konto turvalisust või on avaldanud oma parooli teistele isikutele.

1.5. Üks Ostja võib registreeruda ainult üks kord ja tal võib olla ainult üks konto.

1.6. Ilma registreerimata ostmisel ning oma ostukorvi koostamisel, peab Ostja sisestama oma kontaktandmed ning e-posti aadressi.

2. TOODETE TELLIMINE JA TASUMISE KORD

2.1. Kui ostukorv on kokku pandud ning vajalikud andmed sisestatud, saadetakse Ostjale tellimuse andmed e-postkasti. Samuti saadetakse Ostjale e-postkasti informatsioon välja saadetud tellimuse kohta (kirja märgitakse konkreetse tellimuse jälgimiskood omniva või DPD süsteemides).

2.2. Kauba eest saab Ostja tasuda internetipangas, maksekorraldusega.

2.3. Valides internetipangas või maksekorraldusega tasumise, peab Ostja makse sooritamisel korralduse väljale märkima tellimuse numbri.

2.4. Kui Ostja valib internetipangas või maksekorraldusega tasumise, hakatakse tellimust täitma alles siis, kui maksekinnitus on kätte saadud.

2.5. Kui Ostja tasub sularahas, alustatakse tellimuse täitmist samal tööpäeval.

2.6. Laos olevad kaubad toimetatakse kohale 1–3 tööpäeva jooksul.

2.7. Kaupade hinnad on märgitud eurodes. Kõik hinnad on märgitud koos käibemaksuga.

3. TOODETE KOHALE TOIMETAMINE

3.1. Kaup toimetatakse kohale Omniva (Eesti: 6,50 eur), DPD postiautomaadi (Eesti: 6,50 eur), DPD kulleri (Eesti: 12 eur). Ostes rohkem kui 100 euro eest on kohale toomine tasuta.

3.2. Ostja kohustub nimetama kauba saaja, täpse tarneaadressi, postiindeksi ja kontakttelefoni numbri.

3.3. Ostja kohustub tellitud ja kohale toodud kaubad vastu võtma isiklikult. Kui kaup on Ostja määratud aadressile ja Ostja muudele andmetele tuginedes kohale toodud, kuid Ostja ei saa kaupa vastu võtta, siis ei võta gopeshop.ee mingit vastutust kauba tarnimise või valele subjektile üleandmise eest.

4. TOODETE TAGASTAMINE

4.1. Kõigi müüdud kaupade peamised omadused on märgitud iga kauba kirjeldusesse.

4.2. Kauba tagastamise õigust saab Ostja kasutada kauba vastu võtmise päevast 14 päeva jooksul vastavalt Leedu Vabariigi seadustele, kui müüja on nõus kauba vastu võtma (välja arvatud toidulisandid, kosmeetika, meditsiiniseadmed ja elektriseadmed).

4.3. Vastavalt Leedu Vabariigi seadustele võib kaubad tagastada ainult poolte omavahelisel kokkuleppel, so kui müüja on nõus tagastatud kauba vastu võtma. Kauba tagastamisel tuleb järgida järgmisi lisatingimusi:

4.3.1. kaup ei tohi olla kasutatud.

4.3.2. tagastatav kaup peab olema kahjustamata originaalpakendis.

4.3.3. kauba tagastamisel tuleb esitada selle soetamist kinnitav dokument.

4.3.4. kaup tuleb tagastada pakendile märgitud saatja aadressile.

4.4. ettevõttel gopeshop.ee on õigus tagastatavat kaupa mitte vastu võtta, kui kauba tagastamise tingimused ei ole täidetud.

4.5. Kui kauba puudused on tekkinud gopeshop.ee süül ja neid ei ole võimalik kõrvaldada, või kaupa ümber vahetada, siis tagastatakse makstud raha pangaülekandega maksja pangakontole.

5. OSTJA KOHUSTUSED JA ÕIGUSED

5.1. Ostja kohustub järgima gopeshop.ee

5.2 Ostja vastutab täielikult registreerimisvormis esitatud andmete täpsuse ja õigsuse eest. Kui Ostja esitab registreerimisvormis ebatäpsed või ebaõiged andmed, siis ei vastuta gopeshop.ee sellega seotud tagajärgede eest ja saab õiguse nõuda Ostjalt otseste kulude hüvitamist.

5.3. Ostja vastutab täielikult gopeshop.ee veebilehel tehtud toimingute eest.

5.4. Ostjal on õigus osutatud teenust või kaupa mitte vastu võtta, kui see ei vasta tellimuses nimetatud omadustele. Selliste asjaolude tekkimisel täidetakse korduv tellimus, milles parandatakse ära kvaliteedi puudujäägid ja see on Ostjale tasuta.

6. MÜÜJA KOHUSTUSED JA ÕIGUSED

6.1. gopeshop.ee kohustub tarnima Ostja tellitud tooted nimetatud aadressile nagu on sätestatud selle eeskirja peatükis 3.

6.2. gopeshop.ee kohustub parandama tasuta ebaõigesti täidetud tellimuse, kui tellimus täideti valesti gopeshop.ee süül.

6.3. gopeshop.ee ei võta mingit vastutust kahjude eest, mis on tingitud asjaolust, et Ostja, jättes täitmata gopeshop.ee soovitused ja oma kohustused, ei tutvunud käesoleva eeskirjaga. Käesolev eeskiri on koostatud juhindudes Leedu Vabariigi õigusaktidest.

UAB Gopestetika

Ettevõtte kood: 304552180
KM kohustuslase kood: LT100010979514
Aadress: Vytauto pr. 13 (teine korrus), Kaunas, LT-44354
Mobiiltelefon: +37068849989
Internetikaupluse e-posti aadress: eshop@gopestetika.lt